Stěžejní metodou je individuální přístup k potřebám každého dítěte. Výuka je zajištěna v malém kolektivu a probíhá podle školního vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Každé dítě má vlastní individuální vzdělávací plán, který je vypracován na základě vyšetření speciálně pedagogických center, se kterými škola úzce spolupracuje.
Do výchovně vzdělávacího programu jsou pravidelně zařazovány hudebně pohybové chvilky u klavíru, výtvarné činnosti, společné hry ve třídě i na zahradě školy, tělovýchovné a relaxační chvilky. Využívány jsou alternativní terapeutické metody – canisterapie (terapie se psy), hipoterapie (terapie s koňmi), která je zařazovánna v podzimním a jarním období a muzikoterapie. Školka pro děti zajišťuje pravidelnou logopedickou péči, odbornou péči fyzioterapeutky a je certicikovaným pracovištěm bazální stimulace.
V rámci předplavecké výuky děti pravidelně navštěvují plavecký bazén.
Školka je vybavená moderními pomůckami – místností pro multisenzorickou terapii snoezelen, interaktivní tabulí a množstvím kompenzačních a rehabilitačních pomůcek.
Na podzim roku 2015 byla nákladem 1,4 milionu Kč v přírodním stylu přebudována zahrada mateřské školy, která nyní obsahuje mnoho podnětných herních prvků i potřebné zázemí pro předškolní vzdělávání v přírodě.
Kapacita mateřské školy je 24 dětí, které jsou rozděleny do 4 tříd.
Provoz mateřské školy:
pondělí – pátek od 7:00 do 15:30 hodin