Informace dle zákona 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím a vyhlášky 442/2006 Sb. v aktuálním znění. Data aktualizována k 1. 1. 2019.

1. Název
Základní škola a Mateřská škola Uherské Hradiště, Šafaříkova

2. Důvod a způsob založení
Hlavním účelem zřízení organizace je poskytování vzdělávání a výchovy a zajištění stravování. Organizace vykonává činnosti těchto škol a školských zařízení: Základní škola, Základní škola speciální, Mateřská škola speciální, Školní družina, Školní klub a Školní jídelna – výdejna stravy.
Předmět činnosti organizace je vymezen příslušnými ustanoveními zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů a prováděcími předpisy.

Právní forma:
příspěvková organizace
právnická osoba zřízená na dobu neurčitou

Zřizovatel:
Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín; www.kr-zlinsky.cz

3. Organizační struktura
Zařízení:
Mateřská škola
Základní škola
Školní družina
Školní klub
Školní jídelna – výdejna stravy

Organizační schéma školy:
zde

4. Kontaktní spojení
Poštovní a fakturační adresa:
Základní škola a Mateřská škola Uherské Hradiště, Šafaříkova
Šafaříkova 961
686 01 Uherské Hradiště

Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:
je shodná s poštovní a fakturační adresou školy.

Úřední hodiny:
pondělí – čtvrtek: 7:30 – 14:00 hodin
pátek: 7:30 – 12:00 hodin
V období školních prázdnin jsou úřední hodiny oznámeny na internetových stránkách školy a vyvěšeny na vstupních dveřích školy.

Telefonní čísla:
spojovatelka: 572 552 888, mob. 734 765 678
další telefonní čísla – zde

ID datové schránky: qyhw7hk

Čísla faxu: nepoužíváme

Adresa internetové stránky: www.zsmssuh.cz

Adresa elektronické podatelny: podatelna@zsmssuh.cz

Elektronické adresy:
zsmssuh@zsmssuh.cz
další adresy – zde

5. Bankovní spojení
55555 40257 / 0100 Komerční banka Uherské Hradiště

6. IČ
603 70 432

7. DIČ
nepoužíváme

8. Dokumenty
Hlavní dokumenty:
Školní vzdělávací programy pro všechny vyučované obory jsou k dispozici v chodbě před ředitelnou a v ředitelně školy.

Rozpočet:
zde

9. Žádosti o informace
U každé žádosti o informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, musí být jednoznačně zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. Informace poskytovaná na základě žádosti se poskytuje ve formátech a jazycích podle obsahu žádosti o poskytnutí informace, nestanoví-li zákon jinak, a ve formátu nebo jazyce, ve kterých byla vytvořena.

a) ústně
Žadatel uvede jméno a příjmení. Na ústní žádost poskytne škola ústní informaci. Není-li na ústně podanou žádost informace poskytnuta nebo nepovažuje-li žadatel ústně podanou informaci za dostačující, je třeba, aby žadatel podal žádost písemně. Písemné žádosti o poskytnutí informace jsou přijímány osobním předáním žádosti v kanceláři školy, poštou nebo prostřednictvím elektronických komunikací.
b) e-mailem na elektronickou adresu školy (dle bodu 4)
Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.
c) písemně na poštovní adresu školy (dle bodu 4)
Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.
10. Příjem žádostí a dalších podání
Podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání lze v kanceláři školy a to buď písemně nebo v úředních hodinách ústně po předchozí domluvě.

11. Opravné prostředky
V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím ředitele školy je možné podat žádost o opravný prostředek u Krajského úřadu Zlínského kraje.
Adresa: Krajský úřad Zlínského kraje, Odbor školství, mládeže a sportu, třída Tomáše Bati 22, 760 01 Zlín
Poučení o formě a náležitostech opravného prostředku je vždy součástí každého rozhodnutí ředitele školy, proti němuž je opravný prostředek podáván.

12. Formuláře
zde

13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
    týkající se vzdělávání v mateřských školách – zde
    týkající se vzdělávání v základních školách – zde
    týkající se speciálního vzdělávání – zde

14. Předpisy

Nejdůležitější používané předpisy:
zde a zde

Vydané právní předpisy:
Školní řád a Pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků – zdeUvedené předpisy jsou k fyzickému nahlédnutí přístupné na nástěnce ve vestibulu školy a v kanceláři školy.

15. Úhrady za poskytování informací
Sazebník úhrad zaposkytování informací:
Kopírování na kopírovacích strojích
A4 jednostranné – 1,50 Kč
A3 jednostranné – 3,00 Kč
Tisk
A4 černobílé – 3,00 Kč
A4 barevné – 10,00 Kč
Kopírování na magnetické nosiče
USB flash disk – 20,00 Kč
CD, DVD – 20,00 Kč
Telekomunikační poplatky, poštovné a jiné poplatky
dle platných tarifů
Nahlížení do spisů a vnitřních dokumentů školy
bezplatně
Úhrady jsou vybírány v kanceláři školy v hotovosti, žadateli je vždy potvrzena úhrada poplatku. V odůvodněných případech lze podmínit vydání informace zaplacením úhrady nebo zálohy.

Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací: —

16. Licenční smlouvy
Vzory licenčních smluv: —
Výhradní licence: —

17. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.
zde

Soubor: abc